Slappardag

Ja söndag igen då och söndar är alltid lika tråkiga som vanliggt hahah. Idag har inte hänt så mycket, har bara slappat och haft det gött.  Såg på 2 filmer på eftermiddagen ( ganska bra var dom ) kommer dock inte ihåg vad dom heter. Efter det åt vi mat och sen städade jag min garderob och duchade efter det. Kvällen då, jo min kväll idag kommer väll bli väldigt seg, ska bara ta det lugt och kanske se på tv eller något, ni får gärna underhålla mig , skriv gärna till mig på kik om ni vill :  johannaj99
 
Nae men nu ska jag gå ner till tvn och kolla om det finns något bra att kolla på, slänger in en bild, kanske kommer upptatera ikäll, vi får se.
 

 
 
 
 

Kommentarer
Fiffi säger:

Fin blogg <333

2013-09-20 | 08:16:25
Bloggadress: http://sihjabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback